Kauppapolitiikka-lehti matkaa Meksikoon

Ulkoministeriön julkaiseman Kauppapolitiikka-lehden uusin numero on ilmestynyt. Teemana on tällä kertaa Meksikon tarjoamat mahdollisuudet suomalaisille yrityksille. Lehdestä voi lukea myös Slushin tuoreen toimitusjohtajan Riku Mäkelän haastattelun.

Kuva: MCI Press

Lehden VIP-vierashaastattelussa Slushin toimitusjohtaja Riku Mäkelä uskoo tapahtuman kasvun yhä jatkuvan. Slush on hyvä esimerkki siitä, miten pienestä voi syntyä suurta. Startup-yrittäjät ovat tehneet Suomesta vientituotteen.

Lehden maantieteellinen teema on tällä kertaa Meksiko. Meksikolla on investointitarpeita, mutta myös ostovoimaa.

Uudesta lehdestä voit lukea myös teollisen internetin noususta ja siitä voiko verkkoa hallita. Tutustu lehden avulla myös erilaisiin Team Finlandin tarjoamiin kasvuohjelmiin.

Lue lisää

Kauppapolitiikka-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen voi tilata helposti tästä(Linkki toiselle web-sivustolle.) (avautuu uuteen ikkunaan). Lehti on maksuton. Halutessaan voi liittyä myös uutiskirjeen postituslistalle.

kauppa