Suomen Tel Avivin suurlähetystö hakee konsulipalvelu- ja taloushallintoasioiden assistenttia

Konsulipalvelut ovat yksi Suomen suurlähetystöverkoston ydintehtävistä. Tel Avivin suurlähetystö hakee konsulipalvelu- ja taloushallintoasioiden assistentin tehtävään huolellista ja asiakaspalveluhenkistä henkilöä, joka puhuu ja kirjoittaa sujuvasti suomea, hepreaa ja englantia. Tehtävään valittavan on oltava Suomen kansalainen. Tehtävä pyritään täyttämään 15.7.2019 alkaen.

Tehtävänkuvaan kuuluu tällä hetkellä:

 

- asiakaspalvelu

- asiakaskyselyihin vastaaminen, Suomi-informaation jakaminen

- passi-, maahantulolupa-asioiden sekä viisuminantoon liittyvien asioiden hoitoon osallistuminen, hakemusten vastaanottaminen, käsittely ja päätöksenteko yhdessä konsulipalveluvastaavan kanssa

- vastaanottovirkailijan tehtävät, ml. puhelinkeskuksen hoito

- taloushallintovastaavan avustaminen hepreankieltä vaativissa talous- ja henkilöstöhallinnon tehtävissä, ALV-hakemusten valmistelussa ja laskujen maksamisessa

- käännökset

- suurlähetystön verkkosivujen päivittäminen tarvittaessa

- suurlähetystön sihteerin sijainen

- muut erikseen määrätyt yksittäiset tehtävät

 

Lähetä hakemuksesi 17.5.2019 mennessä osoitteeseen [email protected]. Lisätietoja tehtävästä antaa konsulipalveluvastaava Tania Greco ja palvelussuhdeasioista edustuston päällikön sijainen Niina Nykänen, puh. +972 3 745 6600 (vaihde) tai sähköposti [email protected]. Otsikoi hakemuksesi KPATH-ASSISTENTTI (ETUNIMI SUKUNIMI).

Ulkoministeriö ja Tel Avivin suurlähetystö käyttävät hakuprosessissa annettuja henkilötietoja vain tarkoituksenmukaisella ja EU:n tietosuojalain määrittämällä tavalla. Suurlähetystö ei anna henkilötietoja kolmannelle osapuolelle ilman lakiperustaista syytä. Voit lukea lisää tietosuojasta täältä(Linkki toiselle web-sivustolle.). Hakemalla työpaikkaa hyväksyt tietosuojaan liittyvät käytännöt ja annat suostumuksesi henkilötietojesi käsittelylle. ​​​​​​​