Suomen pysyvä edustusto Genevessä hakee palvelukseensa määräaikaista YK-asioiden assistenttia
Suomen pysyvä edustusto Genevessä hakee palvelukseensa määräaikaista assistenttia 1.1.2025-31.12.2027 väliseksi ajaksi tai sopimuksen mukaan.
Assistentti toimii osana edustuston hallintotiimiä. Keskeiset tehtävät ovat:
- YK-asioiden assistentin tehtävät
- osallistuminen edustuston viestintätiimin toimintaan
- erilaisiin tilaisuuksiin liittyvät järjestelyt
- muut esimiehen määräämät avustavat tehtävät edustustossa
Edustuston työkieliä ovat suomi, englanti ja ranska. Tehtävään valittavalta edellytetään hyvää kirjallista ja suullista suomen, englannin ja ranskan kielen taitoa. Kokemus ulkoasiainhallinnosta, YK-järjestöistä ja viestintätehtävistä on eduksi. Odotamme oma-aloitteisuutta, hyvää yhteistyökykyä ja joustavuutta sekä sopivaa pohjakoulutusta (esim. tradenomi, HSO). Työtehtävissä tarvitaan hyvää tietotekniikkaosaamista ml. Windows-käyttöjärjestelmä ja Office-ohjelmat.
Assistentti palkataan ns. paikallisesti palkatun työntekijän ehdoin, jolloin työsuhteeseen sovelletaan Sveitsin lainsäädäntöä. Tehtävään ehdolla olevasta hakijasta tehdään hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (laki turvallisuusselvityksistä 726/2014). Tarkat tiedot turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista supo.fi.
Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydetään toimittamaan osoitteeseen [email protected] viimeistään 18.10.2024.
Lisätietoja tehtävästä antaa hallintopäällikkö Anu Konttinen ([email protected]) ja työsuhteen ehdoista hallintovastaava Helena Rautio ([email protected]).