AVOIN TEHTÄVÄ: ASSISTENTTI

Suomen suurlähetystö Belgiassa hakee palvelukseensa Brysseliin assistenttia.

Assistentin tehtäviin kuuluvat monipuoliset suurlähettilään ja koko yksikön assistentin tehtävät. Assistentin vastuulla ovat suurlähetystön virallisen sähköpostilaatikon hallinnointi, diplomaattinen kirjeenvaihto Belgian ja Luxemburgin ulkoministeriöihin, yhteydenpito Belgian ja Luxemburgin suomalaisyhdistyksiin sekä puhelinkeskuksen hoito. Suurlähettilään assistentin tehtäviä ovat muun muassa kalenterinhallinta, vierailu-, kokous- sekä edustusjärjestelyt.

Tehtävänkuvaan kuuluu myös viestinnällisiä tehtäviä kuten lehdistö- ja tiedotuskyselyitä, suurlähetystön sosiaalisen median ja verkkosivujen ylläpitoa sekä mediaraportointia liittyen Suomen näkyvyyteen belgialaisessa mediassa.  Lisäksi tehtävään kuuluvat myös suurlähetystön vierailu- ja tapahtumajärjestelyt, tiedonhakutehtävät, konsulipalveluissa sijaistaminen sekä erilaiset hallinnolliset tehtävät (mm. laskujen käsittely, pienhankinnat, pienimuotoiset käännöstyöt).

Hakijalta edellytetään hyvää suomen, ranskan ja englannin kielen taitoa. Hollannin kielen taito sekä muu kielitaito katsotaan eduksi. Tehtävässä tarvitaan järjestelmällisyyttä, huolellisuutta ja hyvää organisointikykyä. Edellytämme lisäksi tarkkuutta, kykyä itsenäiseen ja oma-aloitteiseen työskentelyyn, valmiutta tiimityöhön, joustavaa sopeutumista pieneen työyhteisöön sekä vahvaa toimisto-ohjelma- ja tietotekniikkaosaamista. Edellytämme myös tehtävään sopivaa koulutusta. Arvostamme soveltuvaa työkokemusta, kokemusta sosiaalisesta mediasta työvälineenä sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme monipuolisen assistenttityön kansainvälisessä ympäristössä. Osana Ulkoministeriötä Suomen suurlähetystö Belgiassa on joustava ja kannustava työnantaja. Liukuva työaika helpottaa työelämän ja vapaa-ajan yhteensovittamista. Henkilöstön hyvinvointi ja viihtyvyys ovat meille tärkeitä asioita, joten tarjoamme työntekijöiden käyttöön mm. kuntosalin sekä virkistys- ja liikuntatuen. Kielikoulutustuen ja moninaisten koulutusmahdollisuuksien avulla tuemme jatkuvaa osaamisen kehittämistä.

Työsuhteeseen sovelletaan Belgian lainsäädäntöä. Hallinnollisesti tehtävä sijoittuu Suomen Brysselin edustustojen yhteishallinnon alaisuuteen. Työntekijän pääasiallinen työpaikka on Suomen suurlähetystö Brysselissä. Tehtävä täytetään ensin määräajaksi ajalle 08.04.2024 – 07.04.2025 tai sopimuksen mukaan, minkä jälkeen tehtävän jatko on mahdollinen ja toivottavaa. Viikkotyöaika on 36:15 tuntia. Tehtävän palkkaus määräytyy välille 2800-3050e/kk brutto.  Lopullinen palkka määräytyy tämän vaihteluvälin puitteissa tehtävään valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen perusteella.

Lisätietoja tehtävästä voi kysyä konsulipalvelu- ja hallintovastaava Annika Härköseltä ([email protected] +32 473 52 3572). Lisätietoja työsuhteen ehdoista voi kysyä [email protected]. Perustietoa Suomen Brysselin edustustojen paikallisesti palkattujen työntekijöiden palvelussuhteiden ehdoista löytyy nettisivuilta. Pyydämme lähettämään työhakemuksen, CV:n ja suosittelijoiden yhteystiedot ’Assistentti BRY’ otsikossa mainiten sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Hakuaika päättyy tiistaina 20.2.2024.

Tehtävään ehdolla olevasta hakijasta tehdään hakijan suostumuksella turvallisuusselvitys (laki turvallisuusselvityksistä 726/2014). Tarkat tiedot turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista supo.fi/turvallisuusselvitykset.

 

Käsittelemme meille antamiasi henkilötietojasi luottamuksellisesti ja EU:n tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Emme siirrä tai luovuta tietojasi eteenpäin ilman perusteltua ja lainmukaista syytä. Tutustu tietosuojakäytäntöömme um.fi/tietosuoja-ulkoasiainhallinnossa. Hakemalla tehtävään hyväksyn tietosuojakäytännön ja annan suostumukseni henkilötietojeni käsittelyyn (Euroopan unionin yleinen tietosuoja-asetus EU 679/2016).