Avoimet tehtävät - assistentti

Avoimet tehtävät - assistentti

Suomen pysyvä edustusto Euroopan unionissa / Suomen Brysselin-edustustojen yhteishallinto hakee palvelukseensa assistenttia (talous- ja rahoitusasiat, tulliasiat sekä alue- ja rakennepolitiikka) määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 01.01.2021-31.12.2021 tai sopimuksen mukaan.

Suomen pysyvä edustusto Euroopan unionissa / Suomen Brysselin-edustustojen yhteishallinto hakee palvelukseensa assistenttia (talous- ja rahoitusasiat, tulliasiat sekä alue- ja rakennepolitiikka) määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 01.01.2021-31.12.2021 tai sopimuksen mukaan.

Assistentin tehtäviin kuuluu seitsenhenkisen virkamiestiimin avustaminen. Pääasialliset työtehtävät ovat ministerineuvostojen kokousten käytännön valmistelut, yhteydenpito ja tiedonvaihto EU-instituutioiden ja ministeriöiden välillä sekä hallinnolliset tukitoimet kuten matka- ja edustustyöjärjestelyt sekä tapaamis- ja vierailujärjestelyt.

Tehtävän haltijalta edellytetään hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, vahvaa toimisto- ja tietotekniikkaosaamista, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja joustavuutta työaikojen, työtehtävien ja sijaisuuksien suhteen. Edellytämme myös tehtävään sopivaa koulutusta, kuten ammattikorkeakoulututkintoa (esimerkiksi tradenomi) tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutusta. Ranskan kielen taito katsotaan eduksi. Arvostamme oma-aloitteisuutta, huolellisuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Tarjoamme mielenkiintoisen työn kansainvälisessä ympäristössä.

Työsuhteeseen sovelletaan Belgian lainsäädäntöä. Hallinnollisesti tehtävä sijoittuu Suomen Brysselin-edustustojen yhteishallinnon alaisuuteen. Työntekijän pääasiallinen työpaikka on Suomen pysyvä edustusto Euroopan unionissa.

Tehtävään ehdolla olevasta hakijasta tehdään hakijan suostumuksella turvallisuusselvitys (laki turvallisuusselvityksistä 726/2014). Tarkat tiedot turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista supo.fi.

Jos olet kiinnostunut tehtävästä ja haluat palvelussuhteen ehdoista kertovan tietopaketin, lähetä pyyntö sähköpostiosoitteella [email protected]. Lähetämme sinulle tietopaketin sähköpostilla. Lisätietoja työsuhteen ehdoista antaa hallinnollinen ulkoasiainsihteeri Raija Stenberg, [email protected], puh. +32 473 52 73 01 ja työtehtävistä erityisasiantuntija Niina Pautola-Mol, [email protected], puh. +32 473 535 195.

Hakemukset ansioluetteloineen  - OTSIKOLLA ECOFIN ASSISTENTTI - pyydetään toimittamaan viimeistään maanantaina 7.12.2020 sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Käsittelemme meille antamiasi henkilötietojasi luottamuksellisesti ja EU:n tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Emme siirrä tai luovuta tietojasi eteenpäin ilman perusteltua ja lainmukaista syytä. Tutustu tietosuojakäytäntöömme um.fi/tietosuoja-ulkoasiainhallinnossa. Hakemalla tehtävään hyväksyn tietosuojakäytännön ja annan suostumukseni henkilötietojeni käsittelyyn (Euroopan unionin yleinen tietosuoja-asetus EU 679/2016).