Suomen suurlähetystö Bernissä hakee asemamaasta palkattua  kansalaispalveluvirkailijaa/johdon assistenttia15.1.2018 alkaen.

Päätehtävät:

  • Kansalaispalvelutehtävät; passi-, viisumi- ja oleskelulupa-asioiden asiakaspalvelu- ja käsittely
  • Suurlähettilään assistentin tehtävät
  • Avustaminen konsuli- ja notaaritehtävissä
  • Hallinnollisia tehtäviä
  • Tiedusteluihin vastaaminen
  • Muut edustuston päällikön määräämät tehtävät

Päivittäiset työtehtävät liittyvät passiasiakkaiden palveluun ja suurlähettilään assistentin tehtävien hoitoon.

Hakijoilta edellytetään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta asiakaspalvelusta, hyvää suomen, saksan ja englannin suullista ja kirjallista taitoa, ranskan ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Tehtävä edellyttää Suomen kansalaisuutta. Tehtävässä tarvitaan hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja, joustavuutta sekä tietoteknisiä taitoja. Kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Tarvittaessa suurlähetystö järjestää koulutuksen passi-, konsuli- ja notaariasioiden osalta.

Työsuhteeseen sovelletaan Sveitsin lainsäädäntöä.

Vapaamuotoiset hakemukset liitteineen, ml. ansioluettelo ja palkkatoivomus, pyydetään lähettämään 08.12.2017 mennessä sähköpostitse osoitteella: [email protected]

Lisätietoja tehtävästä antaa Anitta Talja, +41 79 703 11 00